Overslaan naar content

Incident Coördinator (aka Architect van Oplossingen)

  • Op locatie, Hybride
    • Utrecht (Nederland)
  • € 3.264,04 - € 4.645,75 per maand
  • IT

Functieomschrijving

Utrecht | 36 - 40 uur


Ben jij een doorgewinterde IT-professional die graag complexe problemen oplost en anderen helpt om het beste uit hun kennis te halen? Heb je een passie voor IT-ondersteuning en wil je werken in een dynamische en groeiende organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!


In het kort

Als Incident Coördinator ben jij dé expert binnen ons team als het gaat om het bieden van IT ondersteuning op hoog niveau. Jij zorgt met het team ervoor dat onze medewerkers, bezorgers en klanten optimaal gebruik kunnen maken van onze producten en diensten. Als Incident Coördinator neem je de leiding bij het oplossen van complexe incidenten en storingen. Je helpt niet alleen met dagelijkse problemen, maar levert ook een belangrijke bijdrage aan het verbeteren van onze IT-processen.


Je rapporteert aan de Manager IT Operations.


Wat ga je doen?

  • Je bent proactief bezig met het verbeteren van IT-processen en het doen van voorstellen voor nieuwe oplossingen, meestal op basis van Topdesk;
  • Je coördineert (grote) incidenten en zorgt voor snelle en doeltreffende oplossingen om herhaling te voorkomen;
  • Je analyseert incidenten zodat er structureel verbeterd kan worden;
  • Je begeleidt en ondersteunt je collega’s bij IT Support, waarbij je ook in de lijn meedraait als dat nodig is;
  • Je monitort de beheerprocessen en bespreekt dit met de desbetreffende oplosgroepen;
  • Je start, begeleidt en rondt verbeterprojecten binnen IT Support af.

Vereisten

Wat breng je mee?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een grotere IT organisatie en minimaal 2 jaar in soortgelijke rol binnen IT-support;
  • Topdesk en het self service portaal kennen geen geheimen voor je;
  • Je bent altijd op zoek naar verbetering. Berusten in de status quo kun je niet. Je bent analytisch sterk, probleemoplossend en denkt altijd een stap vooruit;
  • Communicatieve vaardigheden zijn je kracht – je kunt zowel technische als niet-technische collega's goed ondersteunen en meekrijgen in verbeteringen; daarbij maak je gebruik van jouw uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • Je bent een teamplayer die graag samenwerkt, maar ook zelfstandig verantwoordelijkheid en initiatief neemt;
  • Je hebt een servicegerichte instelling en haalt energie uit het helpen van andere.


GLS biedt jou

Een dynamische en zelfstandige functie binnen een groeiende organisatie waarbij veel ruimte is om naar eigen inzicht invulling te geven aan deze functie. Vanzelfsprekend hoort bij deze functie een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket waaronder een aantrekkelijke salariëring en een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een telefoon, laptop, collectieve pensioenregeling en ziektekostenverzekering.


Werken bij GLS

Pakketten bezorgen van mens tot mens, met zorg en aandacht, dat is waar we goed in zijn. GLS Netherlands is een van de meest toonaangevende logistieke dienstverleners in Nederland. Vanuit onze vijftien locaties in Nederland bezorgen we ieder jaar miljoenen pakketten vol ambities, dromen en hoop bij talloze ontvangers. Daarbij zijn we ons volledig bewust van onze verantwoordelijkheid ten aanzien van het milieu en de maatschappij door middel van ons ThinkResponsible programma . Onze waarden, de vijf P’s - Positief, Persoonlijk, Professioneel, Proactief en Partnership – zijn de basis van ons succes en geven ons richting voor de toekomst. Samen gaan we voor kwaliteit!

of