
HR Advisor
- Op locatie, Hybride
- Utrecht (Nederland)
- € 3.600 - € 5.400 per maand
- HR
Functieomschrijving
Ben jij een betrokken en proactieve HR-professional die leidinggevenden en medewerkers begeleidt bij hun HR-gerelateerde vraagstukken? Zoek je een rol waarin je aan de slag kan gaan met tactische en operationele vraagstukken die bijdragen aan de verdere ontwikkeling van medewerkers en GLS? Dan is deze functie van HR Advisor echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als HR Advisor ben jij samen met een collega het eerste aanspreekpunt voor de 400 leidinggevenden en medewerkers op het gebied van HR. Jij schakelt snel, denkt mee en weet mensen op hun gemak te stellen. Met jouw mensgerichte aanpak draag je bij aan een positieve werkomgeving waarin iedereen zich gehoord en gewaardeerd voelt.
Jouw taken omvatten onder andere:
Verzuimmanagement en preventie: je ondersteunt bij het toepassen van het verzuimbeleid en adviseert over preventieve maatregelen.
Arbeidsvoorwaarden & HR-beleid: je geeft heldere adviezen bij vragen over cao’s, arbeidsvoorwaarden en interne regelingen.
Talentontwikkeling & opleidingsbeleid: je stimuleert ontwikkeling door te adviseren over leer- en ontwikkelmogelijkheden en helpt bij het opstellen van persoonlijke ontwikkelingsplannen.
Onboarding & employee experience: je zorgt dat nieuwe collega’s zich vanaf dag één welkom voelen en goed landen in de organisatie.
Vereisten
Wat breng jij mee?
Een afgeronde HBO-opleiding in HR of een vergelijkbare richting.
Minimaal 3 jaar werkervaring in een veelzijdige HR adviesrol is een vereiste.
Sterke communicatieve en adviesvaardigheden – jij weet hoe je impact maakt!
Je bent flexibel en kunt goed omgaan met veranderingen in een dynamische werkomgeving.
Kennis van de Nederlandse arbeidswetgeving en het toepassen van een CAO.
Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in Utrecht, maar je vindt het ook leuk om op pad te zijn en onze collega’s in het land te bezoeken.
Wat bieden wij?
Een uitdagende functie binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is.
De kans om samen te werken met een enthousiast en professioneel HR-team.
Veel ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Een marktconform salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
Klaar om je HR-carrière een boost te geven? Solliciteer vandaag nog en word de nieuwe HR Advisor in ons team!
Solliciteer nu!
Heb jij vragen? Stuur gerust een mail naar karen.bongers@gls-netherlands.com. Wij kijken uit naar je sollicitatie!
GLS biedt jou
Een dynamische rol binnen een informele en groeiende organisatie, waarbij veel ruimte is voor persoonlijke inbreng en creativiteit. Het tonen van ondernemerschap wordt bij GLS gesteund en gewaardeerd. We zijn ambitieus en daarom wordt persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling gestimuleerd en doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig. We werken met een enthousiast team van leuke collega’s!
Natuurlijk hoort hierbij een passend salaris volgens cao (o.b.v. 40 uur) dat afhankelijk is van jouw kennis en ervaring en een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket*. Denk hierbij aan een leaseauto, bonuspotentieel, opleidingsbudget, telefoon, collectieve pensioenregeling en uitzicht op een vast dienstverband. Toppers houden wij natuurlijk graag aan boord!
*GLS is aangesloten bij de cao Beroepsgoederenvervoer.
Werken bij GLS
Pakketten bezorgen van mens tot mens, met zorg en aandacht, dat is waar we goed in zijn. GLS Netherlands is een van de meest toonaangevende logistieke dienstverleners in Nederland. Vanuit onze vijftien locaties in Nederland bezorgen we ieder jaar miljoenen pakketten vol ambities, dromen en hoop bij talloze ontvangers. Daarbij zijn we ons volledig bewust van onze verantwoordelijkheid ten aanzien van het milieu en de maatschappij door middel van ons ThinkResponsible programma . Onze waarden, de vijf P’s - Positief, Persoonlijk, Professioneel, Proactief en Partnership – zijn de basis van ons succes en geven ons richting voor de toekomst. Samen gaan we voor kwaliteit!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!