Skip to content

Supervisor Customer Service

Utrecht, Utrecht, Nederland€ 2.543,28 - € 3.637,84 per maandCustomer Service

Functieomschrijving

Utrecht | 40 uur


Vind jij het leuk om leiding te geven aan een team van Customer Service medewerkers? Dan is dit een vacature voor jou!


In het kort

Als Supervisor Customer Service ben je operationeel verantwoordelijke van de afdeling Customer Service van District West. Je zal in je eerste maanden de afdeling beter leren kennen door mee te werken en de processen goed in kaart brengen. Daarnaast houdt je bezig met de implementatie van een nieuw Contact Center platform. Na de inwerkperiode zal je focus meer liggen op het aansturen en laten floreren van je afdeling. Dit doe je door middel van inhoudelijke analyses, verbetervoorstellen en het coachen van het team.


Al met al ben je een allround supervisor die een achtergrond in de Customer Service heeft en processen zich snel eigen kan maken. De uitdaging is om niet te stranden in het meewerken op de afdeling, maar om het overzicht te behouden en direct te acteren daar waar nodig. Je rapporteert aan de Manager Customer Service van District West.


Wat ga je doen?

  • Je stuurt de afdeling Customer Service operationeel aan: zo voer je POP-gesprekken (Persoonlijk Ontwikkel Plan) en daag je de (individuele) teamleden uit om hun kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • Je stuurt op daling van herhaalverkeer en contactratio;
  • Je analyseert, controleert en bewaakt de kwaliteit;
  • Je zorgt voor procesoptimalisatie;
  • Je springt bij indien nodig bij piekdrukte of complexe materie. Jij bent namelijk ook het aanspreekpunt voor klanten bij een escalatie;
  • Je signaleert kansen en mogelijkheden om jezelf te verbreden en je kennis te vergroten door deel te nemen aan projecten binnen de organisatie.

Vereisten

Wat breng jij mee?

  • Je bent een ambitieuze mbo/hbo’er;
  • Je hebt enkele jaren werkervaring op de Customer Service;
  • Je hebt ervaring met het maken van goede analyses uit veel data, ten behoeve van verbetervoorstellen;
  • Je hebt ervaring in het verbeteren en digitaliseren van processen;
  • Je hebt humor, een positieve insteek en een gezonde drive om je collega’s te ondersteunen!


GLS biedt jou

Een dynamische rol binnen een informele en groeiende organisatie, waarbij veel ruimte is voor persoonlijke inbreng en creativiteit. Het tonen van ondernemerschap wordt bij GLS gesteund en gewaardeerd. We zijn ambitieus en daarom wordt persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling gestimuleerd. Daarnaast ga je samenwerken met de leukste collega’s!


Natuurlijk hoort hierbij een passend salaris volgens cao bij dat afhankelijk is van jouw kennis en ervaring en een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket*. Denk hierbij aan een opleidingsbudget, collectieve pensioenregeling en uitzicht op een vast dienstverband. Toppers houden wij natuurlijk graag aan boord!

*GLS is aangesloten bij de cao Beroepsgoederenvervoer.


Werken bij GLS

Pakketten bezorgen van mens tot mens, met zorg en aandacht, dat is waar we goed in zijn. GLS Netherlands is een van de meest toonaangevende logistieke dienstverleners in Nederland. Vanuit onze vijftien locaties in Nederland bezorgen we ieder jaar miljoenen pakketten vol ambities, dromen en hoop bij talloze ontvangers. Daarbij zijn we ons volledig bewust van onze verantwoordelijkheid ten aanzien van het milieu en de maatschappij door middel van ons ThinkResponsible programma . Onze waarden, de vijf P’s - Positief, Persoonlijk, Professioneel, Proactief en Partnership – zijn de basis van ons succes en geven ons richting voor de toekomst. Samen gaan we voor kwaliteit!