
Assistent Manager HUB
Utrecht, Utrecht, Nederland€ 3.800 - € 4.800 per maandOperationeel Management
Functieomschrijving
Utrecht | 32 - 40 uur
Ben jij die nieuwsgierige en leergierige professional in de logistiek met leidinggevende kwaliteiten? En ben jij toe aan je tweede of derde stap in je carrière? Duik dan in deze dynamische rol met diverse doorgroeimogelijkheden.
In het kort
De HUB in Utrecht is het hart van de GLS-organisatie en vervult een sleutelpositie binnen het landelijke parcelnetwerk van GLS Netherlands. Dagelijks werken er ca. 7 teamleiders en 80 logistiek medewerkers (vast en flex) om de nationale en internationale pakketstromen te sorteren naar de regio van bestemming.
Als Assistent Manager HUB ben je een belangrijke schakel binnen de HUB in Utrecht. Je hebt veel zelfstandig contact – zowel intern als extern – met diverse relaties; van medewerker tot leveranciers en hoger management.
Omdat de bedrijfsactiviteiten in een 24/7 operatie plaatsvinden, vragen we flexibiliteit van je in jouw bereikbaarheid en inzet.
Samen met een collega in dezelfde functie rapporteer je aan de HUB-manager.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt proactief, en op onderdelen zelfstandig, de Manager HUB:
- Je waarborgt de kwaliteit, continuïteit en veiligheid in het logistieke proces;
- Je stuurt een team van teamleiders/medewerkers aan;
- Je draagt zorg voor orde en netheid op de HUB.
- Je zorgt voor werkende transportsystemen en -middelen door tijdig onderhoud te organiseren en storingen te voorkomen.
- Van sales tot operatie – je verdiept je in de processen en je bent bezig met het continue optimaliseren van de operationele en administratieve proces flows. Met oog voor kwaliteit en onze medewerkers;
- Je draagt proactief bij aan verbetervoorstellen- en projecten.
Vereisten
Wat breng jij mee?
- Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding (het is een pré als dit in een logistieke richting is) met enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je hebt goede kennis van en inzicht in logistieke processen en het vermogen om dit te vertalen naar concrete (vernieuwende) verbetervoorstellen;
- Je bent op de hoogte van de wettelijke bepalingen en van onze kwaliteit, arbo- en milieurichtlijnen (KAM);
- Je beschikt over uitstekende analytische en projectmanagement vaardigheden;
- Je hebt een klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels.
GLS biedt jou
Een dynamische rol binnen een informele en groeiende organisatie, waarbij veel ruimte is voor persoonlijke inbreng en creativiteit. Het tonen van ondernemerschap wordt bij GLS gesteund en gewaardeerd. We zijn ambitieus en daarom wordt persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling gestimuleerd en doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig. We werken met een enthousiast team van leuke collega’s!
Verder krijg je binnen onze organisatie de mogelijkheid om deel te nemen aan landelijke of regionale projecten om je netwerk, kennis en kunde te vergroten. Een voorbeeld hiervan is het GLS Young Professional programma (voor MBO+/HBO/WO opgeleiden, jonger dan 30 jaar). Een groep van leergierige en nieuwsgierige mensen met een frisse blik.
Natuurlijk hoort hierbij een passend salaris volgens cao (o.b.v. 40 uur) dat afhankelijk is van jouw kennis en ervaring en een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket*. Denk hierbij aan een opleidingsbudget, telefoon, laptop en collectieve pensioenregeling. Na 7 maanden heb je uitzicht op een vast dienstverband, daar hoort ook een leaseauto en motiverend bonuspotentieel bij.
*GLS is aangesloten bij de cao Beroepsgoederenvervoer.
Werken bij GLS
Pakketten bezorgen van mens tot mens, met zorg en aandacht, dat is waar we goed in zijn. GLS Netherlands is een van de meest toonaangevende logistieke dienstverleners in Nederland. Vanuit onze vijftien locaties in Nederland bezorgen we ieder jaar miljoenen pakketten vol ambities, dromen en hoop bij talloze ontvangers. Daarbij zijn we ons volledig bewust van onze verantwoordelijkheid ten aanzien van het milieu en de maatschappij door middel van ons ThinkResponsible programma. Onze waarden, de vijf P’s - Positief, Persoonlijk, Professioneel, Proactief en Partnership - zijn de basis van ons succes en geven ons richting voor de toekomst. Samen gaan we voor kwaliteit!
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!